محرم1395

www.instagram.com/arefeh_sajedeh1400/--------- https://telegram.me/madahi_kotah

محرم1395

www.instagram.com/arefeh_sajedeh1400/--------- https://telegram.me/madahi_kotah

تامل

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

♻جوانی موبایلش📱 رو ڪنار قرآن جا گذاشت و رفت🚶 بیرون از منزل🏡 و فرصتی برای گفتگــو بین قرآن و ‌موبایل📱 فراهــم شد...


📱موبایل : این اولین1⃣ باره ڪه منو فراموش میڪنه🤔


📖قرآن : منو همیشـــه فراموش میڪنه😐


📱موبایل : من همیشــه با اون حــرف🗣 میزنـم ،اونم با من


📖قرآن : منم همیشــه با اون حــرف🗣 میزنم ولـی گـوش 👂نمیــده


📱موبایل : آخــه من خاصیتــِ پیام دادن✉️ و پیام گرفتـن دارمــ...


📖قرآن : من هم ڪلا پیام✉️ و بشارت دارم وعده های زیبا😍 دادم ولی بازم منو فراموشــ میڪنه😐


📱موبایل : از من امــواج〰 و مطـالب📜 زیادی خارج میشــه ڪه ممڪنه به عقل انسان 👤ضـــرر بزنه ولی با این همه ضـــرر باز هم منو تــرڪ 🚶نمیڪنه..


📖قرآن : من طبیــب روحــها و نفســها و جسمــ ها هستــم 😍با این همــه درمــان ، از مــن دوری میڪنه😞


📱موبایل : از ڪیفیت📱 من پیش دوستاش تعــریف 🗣میڪنه


📖قرآن:من هم بزرگــترین مصــدر ڪیفیت هستــم ، ولی روش🙁 نمیشـــه از من پیش دوستاش👦👩 تعریف کنه..


جــوان👱 از بیــرون اومــد 🏃ڪه موبایلشـــو📱 برداره


📱موبایل : با اجـــازه ☝️، اومــد منو ببــره ، من ڪه گفتـم بدون من نمیتونــه زندگی ڪنه😊....


ای مسلمانـان ، واللـــه قـــرآن محجــــور مانــده...😞


@eshgekhodae👈عشق خدایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
hamed mirhaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی